Документація педагога-організатора


Документація педагога-організатора



  Педагог-організатор – фахівець, що організує позакласну і позашкільну роботу у сфері додаткової освіти дітей. Керує роботою клубів, кружків, секцій і інших об’єднань, що функціонують в освітніх установах і організовує діяльність учнів за технічним, художнім, спортивним і туристично-краєзнавчими напрямами. Проводить масові заходи (вечори, свята, олімпіади та ін.), організовує відпочинок дітей під час канікул. Cприяє творчому розвитку учнів. Залучає до виховної роботи з школярами установи культури і спорту, громадські організації.

Список основних нормативно-правових документів
1.  Загальна декларація прав людини, прийнята і проголошена Генеральною асамблеєю Організації Об'єднаних Націй 10 грудня 1948 року.
2.Декларація прав дитини, проголошена Генеральною асамблеєю Організації Об'єднаних Націй 20 листопада 1989 року.
3.Конвенція про права дитини, прийнята Генеральною асамблеєю Організації Об'єднаних Націй 20 листопада 1959 року.
4.  Всесвітня декларація про забезпечення виживання, захисту і розвитку дітей, прийнята на всесвітній зустрічі на вищому рівні в інтересах дітей, яка відбулася в Організації Об'єднаних Націй у м. Нью-Йорку 30 вересня 1990 року.
5.  Конституція (Основний Закон) України, прийнята Верховною Радою України 28 червня 1996 року.
Закони України
1.  «Про освіту» від 23.03.1996 р. № 100/96-ВР (зі змінами і доповненнями).
2. «Про загальну середню освіту» від 13.05.1999 р. № 651-XIV.
3. «Про позашкільну освіту» від 22.06.2000 р. № 1841-III.
Укази Президента України
1. «Про затвердження Національної доктрини розвитку освіти» від 17.04.2002 р. № 347/2002.
2.   «Про додаткові заходи щодо забезпечення виконання Національної програми «Діти України» на період до 2005 року» від 24.01.2001 р. № 42/2001.
3. «Про Національну програму «Репродуктивне здоров'я 2001-2005 рр.» від 26.03.2001 р.№ 203/2001.
4.  Про затвердження «Комплексної програми профілактики злочинності на 2001- 2005 рр.» від 25.12.2000 р. № 1376/2000.
5.   «Про програму профілактики і лікування артеріальної гіпертензії в Україні» від 04.02.1999 р. № 117/99.
6.  «Про невідкладні додаткові заходи щодо зміцнення моральності у суспільстві та утвердження здорового способу життя» від 15.03.2002 р. № 258/2002.
7.  «Про Національну програму правової освіти населення» від 18.10.2001 р. №992/2001.


                                                                                              "Затверджую"
       Директор   (назва школи)
 (ПІБ директора)

  ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ   
ПЕДАГОГА- ОРГАНІЗАТОРА
                                    (Назва школи)
1. Загальні положення
1.1.    Ця посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної
характеристики педагога-організатора.
1.2. Педагог-організатор повинен мати вищу або середню спеціальну освіту
(без вимог до стажу роботи).
1.4. Педагог-організатор підпорядковується безпосередньо заступникудиректора школи з виховної роботи.
1.5. У своїй діяльності педагог-організатор керується Конституцією законамиУкраїни, Указами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України і
органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти і виховання учнів,
правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, атакож Статутом і локальними правовими актами школи (в тому числі Правилами
внутрішнього трудового розпорядку, наказами, розпорядженнями директора, цієюІнструкцією, трудовим договором (контрактом).
Педагог-організатор дотримується Конвенції про права дитини.
2. Функції
Основними напрямами діяльності педагога-організатора є:
2.1.  Сприяння розвитку і діяльності дитячих громадських організацій.
2.2.  Організація дозвілля учнів.
3. Посадові обов'язки
Педагог-організатор виконує такі посадові обов'язки:
3.1. Сприяє розвитку і діяльності дитячих і громадських організацій,
об'єднань, допомагає в плануванні їхньої діяльності на принципах добровільності, самостійності, гуманності і демократизму з урахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів.


3.2. Сприяє оновленню змісту і форм діяльності організацій, об'єднань,організовує їхню колективну творчу діяльність відповідно до
вікових інтересів учнів і вимог життя.
3.3.  Забезпечує умови для широкого інформування учнів продіючі дитячі й молодіжні організації, об'єднання.
3.4.  Організовує наочне оформлення школи за тематикою роботи, якупроводить. .
3.5.  Створює в школі сприятливі умови, які дозволяють учням виявляти
громадянську і моральну позицію, реалізовувати свої інтереси та потреби, цікаво і з користю для власного розвитку проводити вільний час.
3.6.  Турбується про здоров'я і безпеку довірених йому учнів,
дотримується норм і правил охорони праці, техніки безпеки і протипожежногозахисту.
3.7.  Проходить періодичні медичні обстеження.
3.8.  Організовує канікулярний відпочинок учнів.
3.9.  Вивчає і використовує досвід роботи з дітьми і підлітками,
підвищує свою кваліфікацію.
3.10. Проводить роботу з добору й підготовки керівників (організаторів)дитячих організацій, об'єднань.
3.11. Планує свою роботу, веде у встановленому порядку документацію.
3.12. Дотримується етичних норм поведінки, які відповідають
громадському статусу педагога, в школі, в побуті, в громадських місцях.
3.13. Персонально відповідає за  збереження закріплених за ним матеріальних цінностей.
4. Права
Педагог-організатор має право на:
4.1. Самостійний вибір форм і методів роботи з учнями і планування її на
основі плану роботи школи і педагогічної діяльності.
4.2.  Участь в управлінні школою в порядку, визначеному Статутом школи;участь у роботі педагогічної ради школи.
4.3.  Захист професійної честі й гідності.
4.4.  Ознайомлення зі скаргами й іншими документами, що містять оцінкуйого роботи, надання щодо них пояснень.
4.5.  Захист своїх інтересів самостійно і/або через представника, в тому числіадвоката, у випадку дисциплінарного або службового
розслідування, пов'язаного з порушенням педагогом норм професійної етики.
4.6.  Конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, завинятком випадків, передбачених законодавством.
4.7.  Підвищення своєї кваліфікації.
4.8.  Атестацію на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну
категорію.
4.9. Давання учням під час занять, перерв обов'язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягнення учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках і в порядку, встановлених Правилами заохочення і покарання учнів школи.
5. Відповідальність
5.1. За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і
Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, інших нормативних актів школи, законних розпоряджень адміністрації школи, посадових обов'язків, встановлених цією Інструкцією, педагог-організатор несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством.
5.2.  За застосування, в тому числі одноразове, методів виховання, пов'язанихіз фізичним і/або психічним насиллям над особистістю учня, скоєння іншого
аморального вчинку педагог-організатор може бути звільнений з посади, яку він
обіймає, відповідно до трудового законодавства і Закону України «Про освіту».
5.3.  За завдані школі або учасникам навчального процесу у зв'язку з
виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків педагог-організатор несематеріальну відповідальність у порядку і в межах, визначених трудовим і/або
цивільним законодавством.
6. Взаємовідносини (зв'язки за посадою)
Педагог-організатор:
6.1. Працює згідно з графіком, складеним виходячи з 36-годинного робочого
тижня і затвердженим директором школи.
6.2.  Підтримує тісні контакти з органами учнівського самоврядування,педагогічними колективами школи і установ позашкільної освіти дітей,
громадськими організаціями.
6.3.  Самостійно планує свою роботу на навчальний рік і навчальний семестр.План роботи затверджується заступником директора
школи з виховної роботи.
6.4.  Подає заступнику директора школи з виховної роботи письмовий звітпро свою діяльність за навчальний семестр.
6.5.  Отримує від адміністрації школи інформацію нормативно-правового іорганізаційно-методичного характеру, ознайомлюється з відповідними
документами.
6.6.  Систематично обмінюється інформацією з питань, які належать до йогокомпетенції, з педагогічними працівниками школи.


Циклограмма  роботи    педагога – організатора
ЩОДЕННО
Ø    Самоосвіта. Поповнення портфоліо новими методичними матеріалами;
Ø    Моніторинг відвідування учнями школи (2 рази на день);
Ø    Робота з учнями, що входять до активу дитячих організацій та учнівського самоврядування.

ЩОТИЖНЕВО
Ø    Участь у засіданні адміністративної ради;
Ø    Планування роботи на тиждень;
Ø    Надання допомоги класним керівникам в організації та проведенні позакласних заходів.
Ø    Організація та проведення загальношкільних заходів

ЩОМІСЯЧНО
Ø    Уточнення плану роботи на місяць;
Ø    Засідання активу учнівського самоврядування (два рази на місяць);
Ø    Підготовка та участь в районних заходах.

1  РАЗ НА СЕМЕСТР
Ø    Організація дозвілля учнів в канікулярний період;
Ø    Уточнення плану роботи;
Ø    Участь в педагогічних радах;
Ø    Участь у загальношкільних батьківських зборах.

СПИСОК
ДОКУМЕНТАЦІЇ ПЕДАГОГА-ОРГАНІЗАТОРА в ЗНЗ.

(виходячи з посадових обов’язків та наказу №240 від 23.06.2000р. «Інструкція з ведення ділової документації у ЗНЗ I-III ступенів»).
1.Основний план роботи педагога-організатора (можна по місяцях).

2.Документація органу учнівського самоврядування (план роботи, протоколи засідань).

3.Список здібних, талановитих учнів із вказівкою нахилів ( з метою залучення їх до організації позакласних заходів).

4.Список дітей з неблагополучних сімей  (з метою залучення їх до участі в житті школи та проведення позакласної роботи).

5.План самоосвіти педагога-організатора (рекомендовано).                                                               

6.Щоденник проведених корисних справ у школі (загальношкільні свята, заходи, бесіди, виставки, відкриті заходи класних керівників по паралелях, лінійки, зустрічі з відомими людьми, екскурсії, тощо; все, що вказує на активну виховну  роботу в школі. Писати дату, назву заходу, хто проводив).

7. Графік роботи шкільних гуртків, секцій.  

1 коментар: